Veelgestelde
Vragen
Veelgestelde vragen
Bestelling plaatsen?
Online bestellen hoeft echt niet ingewikkeld te zijn. Iets bestellen bij ArmbandenVoordeel.nl is dan ook zo geregeld. Binnen een paar stappen bepaal je helemaal zelf wat je wilt hebben, hoe je wilt betalen en zie je hoe snel het wordt geleverd. Kijk hiervoor onze hele bestelprocedure. Wij nemen geen bestellingen telefonisch aan. Wilt u advies of heeft u andere vragen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Ik heb de pagina per ongeluk weg geklikt tijdens het betalen. Wat nu?
Wanneer u uw bestelling weg klikt gedurende het betaalproces, is uw bestelling niet correct afgerond en wordt deze door ons systeem niet verwerkt. U ontvangt geen orderbevestiging. Uw bestelling is naar alle waarschijnlijkheid dus niet geplaatst. Wanneer u twijfelt over het correct afwerken van een bestelling, raden wij u aan om contact met ons op te nemen. Eén van onze medewerkers staat u graag vakkundig te woord.
Op de website staat dat een model op voorraad is, maar nu krijg ik toch een bericht dat het model er niet is?
Het kan voorkomen dat wij van het artikel maar enkele stuks op voorraad hebben en deze door drukte snel uitverkocht raken.Wij doen ons best om dit tot een minimum te beperken.
Indien dit gebeurt proberen wij u zo spoedig mogelijk op de hoogte te brengen en daarbij een aantal opties aan te bieden.
Kan ik het artikel nog annuleren?
Heb je net je bestelling afgerond, ben je iets vergeten. Geen probleem! Neem gelijk contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze direct voor je wijzigen of annuleren.
Is je pakketje al onderweg? Dan kunnen wij de bestelling niet meer annuleren. De verzendkosten bij een retourzending zijn voor de klant!
Wachtwoord vergeten?
Wachtwoord vergeten? Geen probleem. Zolang je je e-mailadres nog weet, komt alles goed. Klik op de knop mijn account of rechts bovenaan de pagina. Klik op de link Wachtwoord vergeten? Klik hierop, vul je e-mailadres in en druk op Stuur mij een activatielink. We sturen je vervolgens binnen enkele minuten een e-mail waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Veilig Betalen?
Veilig Betalen kan op de volgende manieren:
Betaalwijze | Betaalkosten |
---|---|
iDEAL eigen bank | Gratis |
Vooruitbetaling | Gratis |
Sofort banking | Gratis |
Misther Cash | Gratis |
Contant betalen | Gratis |
PayPal | Gratis |
Hoeveel betaal ik voor de verzendkosten?
Wij rekenen geen verzendkosten voor bezorging in Nederland en België!
Voor pakje gemak ( aflevering bij postkantoor ) rekenen wij 3,95 euro
Hoe kan ik een kortingscode inwisselen?
Om de kortingscode te kunnen gebruiken, kunt u deze invoeren onder “Kortingscodes”, binnen het overzicht van de winkelwagen. U voert de kortingscode in voordat u verder gaat met bestellen. Er zal een melding komen te staan dat de kortingscode met succes in verwerkt.
Kan ik bestellen vanuit België?
Ja, dat kan. Wij versturen onze armbanden ook naar België gratis.
Vermelde levertijden bij produkten
Bij alle producten wordt de eventuele levertijd aangegeven. Dit blijft altijd een indicatie. Het kan wel eens gebeuren dat een artikel uiteindelijk niet juist op voorraad is. Wij proberen u hier zo spoedig mogelijk van op de hoogte te brengen.
Het is bij ons niet bekend op welke tijdstip de bezorger jouw bestelling komt afleveren. Zodra wij het pakket aanbieden bij PostNL ontvang je automatisch op het door jou opgegeven emailadres een trackingcode. Met deze code kun je jouw pakket volgen.
Meer informatie over leveringen en levertijden kunt u hier vinden.
Hoe worden de armbanden verstuurd?
Wij versturen via Postnl of via onze eigen vervoerder. De armbanden worden aangetekend of met brievenbuspakje verstuurd. Dit is afhankelijk van het orderbedrag. Naar België worden alle armbanden aangetekend verstuurd en niet via brievenbuspakje.
Hoe het pakketje wordt verstuurd kunt u lezen op uw verzendbevestiging, wanneer het artikel wordt verzonden. U ontvangt dan gelijk een track en trace code. U kunt niet zelf aangeven of u het artikel met brievenbuspakje wilt ontvangen. Dit is afhankelijk van het orderbedrag.
Uw bestelling wordt goed verpakt in noppen-folie en in een beschermende luchtkussenenvelop verzonden. Na verzending bieden wij u via een e-mail een track & trace code waarmee u uw bestelling gedurende het verzendproces kunt volgen. Kiest u voor deze methode dan hoeft u niet thuis te zijn ten tijde van bezorging en kunt u toch uitgaan van een tijdige en nette aflevering van uw bestelling.
De bezorging:
99% van de artikelen wordt bij verzending de volgende dag geleverd. Dit geldt ook wanneer u kiest voor een brievenbuspakje. U hoeft dus geen rekening te houden met de bezorgtijden van de postdienst.
Doordat het pakketje door de brievenbus wordt bezorgd, zijn er geen opties omtrent het tekenen voor ontvangst mogelijk. Mocht het pakketje niet door de brievenbus passen of is de brievenbus vol, dan zal de bezorger aanbellen en trachten het brievenbuspakje op deze manier te bezorgen. Bent u niet aanwezig, dan zal de bezorger een kennisgeving achterlaten. Vervolgens zal het brievenbuspakje kosteloos binnen 3 werkdagen worden aangeboden door de pakketchauffeur.
Meer informatie over leveringen en levertijden kunt u hier vinden.
Niet thuis bij aflevering
Wanneer u niet thuis bent en we een pakket niet bij u kunnen afleveren bieden we het standaard aan op uw adres. Als de pakketbezorging niet lukt, kan het zijn dat de bezorger uw pakket aanbied bij uw buren, dan zult u een bericht van de bezorger ontvangen. Op dit bericht staat een ‘niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website https://mijnpakket.postnl.nl/inbox een keuze maken voor een tweede pakketbezorging op een dag, tijdvak en locatie dat het u beter uitkomt.
Pakket afhalen
Indien u en uw buren bij de tweede aanbieding niet thuis zijn en u uw pakket niet hebben kunnen ontvangen, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen op één van de PostNL Postkantoren. U heeft hiervoor drie weken de tijd. Daarna gaat de zending retour naar de afzender. Als u uw zending op gaat halen dient u zich altijd te legitmeren.
Pakketten met verhoogde aansprakelijkheid (boven €500,–) worden niet bij de buren bezorgd. Deze pakketten worden wel een tweede keer bij u aangeboden. Bent u bij een tweede poging ook niet thuis, dan kunt u met het bericht van de bezorger de zending ophalen bij één van de PostNL Postkantoren.
Meer informatie over leveringen en levertijden kunt u hier vinden.
Bestelstatus
Wilt u informatie over uw bestelstatus? In uw account kunt u de status van uw bestelling terugvinden. Wanneer uw betaling is ontvangen zullen wij uw order zo spoedig mogelijk uitleveren.
Wanneer Armbandenvoordeel.nl uw bestelling aanbiedt bij PostNL ontvangt u hier een e-mail van inclusief de Track en Trace code van de zending kunt u terugvinden in uw account, hiermee kunt u uw bestelling onderweg volgen.
Pakje ophalen bij het postkantoor met Pakje gemak
U hoeft niet meer thuis te blijven om uw pakket in ontvangst te nemen. Wijzig zelf eenvoudig de bezorglocatie, dan brengen wij het pakket naar een Postkantoor of Pakketautomaat.
Afhalen op Postkantoor
Haal uw pakket af op het Postkantoor Er is altijd een PostNL locatie bij u in de buurt.
Met welke vervoerder worden de armbanden bezorgt?
Het pakketje wordt afgeleverd via Postnl of met onze eigen vervoerder.
Bestelling retourneren
Voor Armbandenvoordeel.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf de dag van aflevering. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld.
Sommige artikelen kunt u niet retourneren. Het gaat dan om:
- Producten waarin op verzoek gegraveerd is.
- Producten die op maat gemaakt zijn.
Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om dit te melden. Bekijk hier onze retourvoorwaarden en retourprocedure.
Ruilen
Wil je een andere maat of kleur dan kun je de artikelen retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling plaatsten op onze website, zo zie je gelijk of het artikel nog op voorraad is. Als je een nieuwe bestelling plaatst houdt er dan rekening mee dat, afhankelijk van de betaalmethode, deze vooraf betaalt dient te worden. Kortom, je retourneert je oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft je nieuwe bestelling door, zoals je gewend bent.
Garantie
Op de door ons geleverde producten zit een standaard fabrieksgarantie van 1 jaar. Deze garantietermijn geldt onverminderd de wettelijke rechten die je als consument hebt. Een product dat binnen de gestelde garantie termijn een defect gaat vertonen, dan kunt u bij ons aankloppen om het probleem op te lossen. Wij vinden dat ieder armband, vrij moet zijn van fouten en dat u er veel draagplezier van behoort te hebben. Lees hier meer over onze garantie.
Webwinkelkeurmerk
Stichting WebwinkelKeur is een non-profit keurmerk . Ons doel is een veilig keurmerk te bieden voor een betaalbare prijs. We beperken ons daarbij niet tot een juridische controle, maar letten ook op klanttevredenheid. Dat is namelijk waar het voor de klant om gaat. De WebwinkelKeur zorgt tevens voor een stuk juridische zekerheid.
Hoe kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt u inschrijven voor de ArmbandenVoordeel.nl nieuwsbrief door uw gegevens achter te laten op armbandenvoordeel.nl/nieuwsbrief.
Nikkelvrije sieraden
Nikkelvrije sieraden zijn een uitkomst voor vrouwen en mannen met een nikkelallergie. Deze allergie kan ontstaan door veel contact met nikkel en kan veel irritaties tot gevolg hebben. Wij leveren nikkelvrije sieraden.
Maatvoering
Bij Armbandenvoordeel wordt de maat van een armband uitgedrukt in de omtrek van de armband, alsof je een open armband plat op tafel legt en dan de lengte ervan meet. Mocht je twijfelen welke lengte goed zit, meet dan een goed zittende armband, met een rolmaat of meetlint.
Je kunt ook met een meetlint om je pols de omtrek bepalen.
Meet de pols daar waar je de armband wil dragen en tel daar 1 cm bij op om hem normaal te dragen en 2 cm bij om hem los te dragen.
Staat je vraag er niet bij?
Mocht je toch nog een vraag hebben? Mail of bel ons gerust.
info@armbandenvoordeel.nl of Tel. ( +31) (0)85-4017148